Yönetim Kurulu Başkanı’nın Mesajı
“Bizim bakış açımız, şirketimizin yaptığı yatırımlar; insanları kuvvetlendiren, işlerini kolaylaştıran yazılımlar olması yönünde. Teknolojiyi insanların gücünü arttıracak bir değer olarak görüyoruz.Bu yüzden Endüstri 4.0’ı istihdamın önüne geçecek yıkıcı bir akım değil, iş deneyimlerini farklı bir boyuta taşıyacak bir ivme olarak görüyor ve teknolojilerimizi bu doğrultuda geliştiriyoruz.
Veri toplama, katmanlar arası entegrasyon, veriyi işleme, görselleştirme, veri analitiği ve arttırılmış gerçeklik müşterilerimiz için değer yarattığımız alanlar. Farklı sektörlerden 90’dan fazla sanayi şirketi, plansız duruşları en aza indirmek, maliyetleri düşürmek, üretimi optimize etmek ve bakım deneyimlerini zenginleştirmek için Qualist’ in sunduğu ürün ve çözümlere güveniyor.
Cem Tüfekçi
Yönetim Kurulu Başkanı, Kurucu, CEO
VİZYONUMUZ
Bilimsel atılımları tespit ederek, bu temellere dayanan teknolojik iş uygulamaları geliştirmek ve iş yapış metodlarını verimli yönde değiştirecek sistemler oluşturmak
KALİTE POLİTİKAMIZ
Biz, kendimize belirlediğimiz hedeflerin çekimi ile kendi kendine organize olabilen bir takımız.
Değişen talepleri karşılamak ve fırsatları değerlendirmek adına net iş tarifi ve net süreçler belirler, fakat bireyleri ve etkileşimlerini her şeyin önünde tutarız.
Önceliğimiz, dokümantasyonu yeterli olan, sorunsuz çalışan, sürekliliğini ve sürdürebilirliğini sağladığımız sistemlerdir.
Müşteri işbirliği sayesinde öğrendiklerimizi bilimsel bilgimiz ile birleştirerek ürün ve hizmetlerimizi geliştiririz.
Detaylı plan yaparken aynı zamanda değişime aynı hızda ayak uydururuz.
Geri bildirim mekanizmaları kurarak takım, müşteri ve paydaş mutluluğunu ölçer, değerlendirir ve sürekli iyileştiririz.
Gelişmiş bilim, toplum ve çevre bilincini yaymak için uğraşırız.
MİSYONUMUZ
Sanayimizin ve iş dünyamızın ihtiyacı olan endüstri ve teknoloji füzyonu iş uygulamalarını geliştirerek, alanımızdaki ulusal dışa bağımlılıktan kurtulmaya katkı sağlamak. Orta ve uzun vadede bu sistemleri ihraç etme suretiyle ülkemizin ticaret dengesine pozitif katkıda bulunmak.
YÖNETİM KURULU ÜYESİ
- Dr. Eren Soyak
Yönetim Kurulu Üyesi
Dr. Eren Soyak, lisans, yüksek lisans ve doktora derecelerini Elektrik ve Bilgisayar Mühendisliği alanında 2003, 2006 ve 2011 yıllarında Evanston, IL’deki Northwestern Üniversitesinden almıştır. 2003-2009 yılları arası Rolling Meadows, IL’deki Ingenient Technologies’de gömülü yazılım mühendisliği lideri olarak tüketici elektroniği ve telekom altyapıları için video işleme ve sıkıştırma gömülü sistemleri geliştirmiştir. 2011-2015 arası İstanbul’da AirTies Wireless Networks’te Sistem Mühendisliği ve Araştırma Direktörü olarak eviçi WiFi ağları alanında çalışan takımlar kurarak, ürünler ve fikri mülkiyet üreten Soyak, 2013 yılı itibari ile Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde kısmi zamanlı öğretim görevlisi olarak video işleme ve uygulamaları veri ağları derslerini vermektedir.
2015-2016 yılları arasında yapay görüş ile yenidoğanların sağlıklarını sayısallaştıran bir bulut hizmeti üreten Lifemote Technologies’i kuran Soyak, İnternet Servis Sağlayıcıların ev ağlarını izlemelerini ve yönetmelerini sağlayan bir bulut yapay zeka hizmeti üreten Lifemote Networks’ün kurucu ortağı ve genel müdürü olarak görevine devam etmektedir.
ÜST YÖNETİM
- Gökay Turanlıoğlu
Genel Müdür
Gökay Turanlıoğlu, kariyerine New York’ta Merrill Lynch’in Özel Müşteri Grubunda başlamış ve daha sonra Özel Sermaye ve Girişim Sermayesi üzerine odaklanmıştır. 2006 yılında Esas Holding’in İstanbul’daki Stratejik Planlama ve İş Geliştirme ekibine katılarak; gıda ve içecek, havacılık, emlak, perakende ve sağlık sektörlerinde çeşitli yatırım projelerinde ve şirket birleşme & satın alma anlaşmalarında kilit rol üstlenmiştir. 2011 yılında bir Soyak Holding iştiraki olan Traçim Çimento A.Ş.’e İş Zekası Koordinatörü olarak katılmış ve Soyak’taki özel teknoloji yatırım fonu için İş Geliştirme Koordinatörü olarak görev yapmıştır.
İş stratejisi ve yönetimi uzmanı, yenilikçi teknoloji ve iş modellerinin savunucusu olan Turanlıoğlu, İstanbul Teknik Üniversitesi ARI Teknopark Kuluçka Merkezi, Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi, Start-up Boot Camp ve Endeavour Global’de girişimciler için gönüllü olarak rehberlik yapmaya devam etmektedir.
- Veysel Kartal
Mali ve İdari İşler Direktörü
Kariyerine 1996 yılında Muhasebe Uzmanı olarak başladı. 2005 yılından itibaren E-Ticaret alanına odaklanarak, Hepsiburada, Gezisitesi, Vaillant, Markafoni, D-Smart, Morhipo ve Hızlıal’da yönetici pozisyonlarında çalıştı. Mali ve İdari sistem kurulumu ve sistem geliştirme konularında uzmanlaştı. 2016 yılından itibaren Suzuki’de Mali İşler Müdür’ü olarak görev yaptı. Çalıştığı birçok firmada E-Fatura, E-Arşiv ve E-Defter konularında ilk canlıya geçiş işlemlerini ve sistem kurulumu ile mevcut sistemin sorunlarının çözümüne odaklı çalıştı. Çalıştığı dört firmada çeşitli programlardan SAP’ye geçiş operasyonlarını yönetti. Klasik muhasebe yerine sistem muhasebesine yönelerek yeniliklerin takipçisi ve uygulayıcısı oldu. Uzmanlık alanları Sistem Kurulumu, Sistem optimizasyonu, Muhasebe, Finans ve İdari İşler Operasyonlarının yapılmasıdır. 2019 yılından itibaren aramıza Mali ve İdari İşler Direktörü olarak katıldı.